Faness hmmm. Valla bizimki bacak arasını açtı biraz kız di gibi demişti doktor. Sonra netleşti işte. Valla ben de karışık görüyorum kız, erkek. Eşimin dediği çıktı ama. Öğrendiğinin ilk gününden itibaren kız deyip duruyordu. Ben de erkek hissediyordum ama 😅😅🙈yanılmışım.