Tugba42 Arkadaşlar merhaba adetten 4 gün önce ilişkiye girdik 2 gün sonra kanama geldi belki kısık ağrısı var hamile kalırmıyım acaba?
mavipapatyaa Tugba42 bende yumurtlama donemini degerlendirememistim adetten 4 5 gün once değerlendirme yaptım düşük deger ile gebe olduğumu öğrenmiştim.
Kullaniciadii Tugba42 yumurtlama döneminde kanama görülebilir normal bu birde ilişkiden en az 10-14 gun geçmesi gerekiyo canım hanile oldugunu anlayabilmen icin
gucluanne80 mavipapatyaa bende de dediğiniz gibi oldu adetime 4 gün var korkuyorum ay test yapmaya adetim gecikirse öyle yapacağım şimdi test yaparsam üzülürüm falan. Kasıklarım ağrıyor ama adet olacak gibi.
mavipapatyaa Anneheycani ya kusura bakma bir sorun var heralde bildirim alamıyorum tekrar girince gördüm. O zaman adetim üç dört gün gecikmisti 30 la ogrenmistim. Doktorda demisti cok yeni daha diye.
mavipapatyaa Anneheycani benmki iste yumurtlama zamanin da dgilde sonradan olan ilişkide tuttu artik buna mi geç döllenme deniliyor bilmiyorum. Adetinize iki gün mu var sizin.
gucluanne80 mavipapatyaa ben önceki gebeliğimi 7 gün önce öğrenmiştim ama maalesef 8 haftalıkken 6 hafta göründü ve kalbi atmadı kürtaj oldum. Aslında yapsam belki çıkar ama yapmayacağım bekleyeceğim önce de öğrenince başka strest oluyor insan