Merhabalar. 5 haftalıkken doktorum çift kese görüp çift yumurta hamilesin demişti bebeklerden birinin kesesi diğerine göre ufaktı. 7. Haftada ikisinin de kalp atışını dinlemiştik . Bugün 8. Haftada gittiğimizde küçük kesede olan bebeğin kalbinin durduğunu söyledi perinatolog hocada baktı oda bebeğin gelişemediğini kesenin de bir süre sonra kendi kendine yok olacağını söyledi . Diğer bebeğim sağlıklı ama tek korkum ona bişey olması :/ Başına böyle birşey gelip sağlıkla tek gebelik devam eden ,bebeğini sağlıklı doğuranlar var mı acaba