Kucukpanda90 Eko123 planli gebeliklerde 3 ay öncesinde folik asite başlanip 12. Haftaya kadar folik asit kullanimı öneriliyor. 12. Hafta dan snrada folik asit bırakilip demir ilacı ve omega kullanıliyor bn bide ecopirin kullanıyorum
Eko123 Lavantam20 aa ilk 3 ay sadece folik asit diye okudum internette ama. Sizin o kadar erken başlamak için bir sebebiniz var mıydı acaba?