Kızlar bugün doktora gittim 7+4 haftalığım ama kalp atışını duyamadık haftaya gelin dedi geç döllenme olabilir dedi. Doktordan geldim sağ kasığımda inanılmaz bir ağrı oldu çok korktum bebeğe bir şey olacak diye ve aşırı lavaboya gidiyorum enfeksiyondan şüphelenmişti doktor test verdim daha çıkmadı daha bu sorunu yaşayan oldu mu aranız da 😔😔😔