Nanelimonn Doktor verdıgı ılaçla düşük yaptım dün ama sancılarım devam edıyor acaba ıcerde parça kalmışmıdır düşürmeye yarayan hareketler nelerdır. Yada başka bıldıgınız bırseyvar mı rahımın o parcaları atmasını kolaylaştırmak ıcın.
mavipapatyaa Nanelimonn canım doktor kontrole çağırmadı mı. Kontrole cagirip vajinal muayne ile bakılıyor diye biliyorum. Kanaman falan bitince sogan kuru yaparsan rahmini temizlersin