Merhabalar 26 eylülde kan verdm beta 50 geldi dün tekrar verdm yani 29 eylülde 47 gelmiş yine kimyasal dimi şuan daha adet olmadm ama yükselmez dimi bırakın iki kat artmasını azalmiş bile kesn akşamına adet olurum😞 cok can sıkmaya başladı bu kımyasal bana yol gösterin nolur bir oğlum var oğlumdan önce 1 kimyasal yaşadm oğlumdan snra istemee başladiğimzdn beri bunuda sayarsak 3 kımyasal yaşamıs oldum en toplamında 4 defa oluyor iyice canm sklmaya bailadı evde gebelık testi yaptgmfa pozitifi gördüğümde bile sevınemıyorum 🥲🥲🥲🥲