Mombabyyy valla bende istemedim hatta postta açtım bunun için istersen bak profilimden , giden hiç kimse memnun değil oradan imkanın varsa özele yaptır canım devlette 10 dk bile bakmıyolar , ne fotoğraf veriyolar ne bişey demişlerdi bana hep o yüzden ben özel tercih ettim