Kaahvelii 37. Haftada günü belirledik, 10 Ekim’de 39 haftalıkken olacağım. Devlet sezeryanı 39 da yapıyor. Ayrıca bana dedi ki 39 a kadar sancın gelirse acile git. Kontrollere artık randevusuz gidiyorum her hafta nst ye de giriyorum Zaten kontrol amaçlı.