Kızlar kan pıhtılaşmam var şuan 19+0ım. Mthfr olan genim homozigot. Folbiol kullanıyordum doktorum 3.aydan sonra folik asiti bırakırdı multivitamine geçti. Onun içinde de 400 mcg folik asit var. Ama folbiolde 500 mcg vardı. Aklıma takıldı bir sıkıntı olur mu diye. 3.aydan sonra sizler ne kullandınız?