Ufay Hanımlar ben 22+3 olarak ilerliyorum hareketlerini kasıklarımda hissediyorum karın kısmim da değil siz nasıl hissediyorsunuz normal mi bu
Mylife580 Ufay canım ben tam göbeğimin ortasında hissediyorum bazen sağda bazen solda bazen alt kısımda..Ama bu hafta da rahim iyice göbek deliği hizasına geliyor..Böyle pıt pıt atıyor bişey karnında:)
Selma_yildiz Çok normal canım 26 27lere kadar orda hissedersin sonra yukarlarda bazen hâlâ kasıklarıma vurduğu oluyo☺️
Bengum Bu haftalar da bebek ters durduğu İçin kasık kısmımıza doğru ayaklar geliyor ve devamlı ayak hareketlerini hissediyoruz benim de aynı şekil de
Ufay Bengum gerçekten çok teşekkür ederim inanılmaz rahatladım sürekli erken doğum belirtisi mi diye araştırıyordum