Alset Durumlar nasıl umutlumusunuz Ben kendimi hamile gibi his ediyorum ama adetden önce test yapdim neqatif çikdi adeti bekliyorum geciksem təkrar yapicam
Bsragrkan Alset bende senle aynı durumdayım test yaptım dün negatif ama , bi umut eşim diyor hamilesin çokta güzel değerlendirdim yumurtlamamda yördüm beyaz yoğun akıntım da var 🥹🥹
Aysse_krdg Alset benim de 9 ekim bekliyorum inşallah güzel haberler alırız dün test yaptım negatifti erken yaptım ondan mı acaba
Ece56 Alset hadi bakalım hakkımızda hayırlısı hepimizin. Benim de bat 1 ekim, yarın olacak mıyım diye bekliyorum. Kaç aydır aynı belirtiler ama sonuç negatif oluyor. Bakalım bu ay ne olacak.
Bsragrkan Ece56 kuzum bende aynı kaç aydır belirttiler.. bugün yine süt kesiği beyaz akıntım var ins olmayız sağlıkla yavrularımıza kavuşuruz