Hanımlar merhaba , regli haftasonuna gelip 3. Gün tüp bebek tedavisine başlayan var mı ? henüz regl olmadım yarın olursam pazar 2 pazartesi 3. Gün olacak nasıl bir yol izlenir tam bilmiyorum 2. Gün başlanır deniliyor ya tedaviye sıkıntı olur mu böyle olursa 3. Gün :((