ggc94 Kızlar bugün 40. Haftama girdim henüz doğum gerçekleşmedi iş yerinden aradılar Bi yazı almam gerektiği söylendi nasıl bişey almam gerekiyor bilen var mı?
teacherozlem Ne yazısı acaba ilk defa duydum doğurmadım diye mi 😂 daha neler isteyecekler acaba biz çalışan kadınlardan
XGoncaa Aynen onu isterler canım. 32raporu alır gibi alacaksın. 40haftalık olduğuna hala doğum yapmadığına dair. Kurumun gebelik durumunu takip etmek zorunda o yüzden istiyorlar. 32olmadığı halde erkenmi izne ayrıldı falan diye