Kizlar 37+4 nasipse tam 39da 10 ekimde planli sezaryan olacağım. 2. Doğumum..
Şu zamana kadar bi sekilde iyi geldik asla stres heycan vs yapmadım hatta nstde sancım çıkarken bile kendimi uok ben hissetmiyorum hafif bir bel sırt karım ağrısı diye telkin ederdimm.
Ama son 1 haftadır resmen uyuyamıyorum o kadar cok tekme atıyor ki, sola dönsem kaburgalarım ağrıyor biraz sağa yatayım desem tekmesinden olmuyor ee sırt üstü zaten yasak. Oturduğum yerde bazen 1 saat uyursam oo ne mutlu bana diyorumm. Sürekli mide bulantısı yaşıyorum sabahları ve gün içinde, iştahım bir anda kesildi öncesinde gece kalkip acıkıp yemek falan yerdim🤭
Herhalde 10 gün bekleyemeyiz diyorum Sürekli erken doğacak diyorum. Eşim yurtdisinda calisiyor dogumdan 3 gün öncesine ancak bilet almışlar o sekilde izin verdiler. Annem yanimda cok şükür ama yinede korku endise sanci uykusuzluk asla mutlu huzurlu değilimm. Aynaya bakmak dahi istemiyorum kendimi görmek bile istemiyorum oysaki 9 kilo aldim minnacik karnım var. Herkes hadi fota cek bak 35 36 37oldun falan diyor icimden gelmiyor. Depresyonda gibiyim resmen mutsuzum neden böyleyim bilmiyorum 🥺🥺🥺