Merhaba hanımlar.. benim bebeğim 14 aylik ve devletin verdiği doğum parasını almadım. Önce kaymakamlıga mi gidip basvurmam lazim birde ne kadar sure sonra alabilirim yani suan basvursam ödeme yaparlar mi bu şekilde 1 sene sonra dogum parasını alan var mi acaba??