_elfkse 22 haftalık hamileyim bebeğim sürekli kasığımda hep aşağı tarafta oynuyor var mı böyle olupta bir sıkıntı yaşayan 😖😖😖
demetarik _elfkse bebek orda oluşmaya başlıyor haftan büyüdükce rahmin yukarı doğru çıkıyor merak etme hepimizde öyleydi:)
Babytwo2 O haftalarda ayaklar aşağıda olduğu için ayaklarıyla yaptığı hareketleri orda hissediyorsunuzdur:)