Zevcan İki gündür bebeğin haraketleri azaldı sadece kasılmalarım oluyor şiddetli. Sol kasığımda ani bıçak saplamaları var dün yine ara araydı ama bu gün sürekli devam ediyor. Neyden olabilir otururkende yürürkende çok zorlanıyorum
zeynepikra_61 Zevcan Benim de kasılmalarım hala devam ediyor ama 22. Haftadan beri 🤷🏻♀️ Şimdi dediğiniz gibi batmalar başladı asla normal hayatıma devam edemiyorum aşırı bir batma bele vuran ağrılar var 😩 bugün gideceğim bakalım ne olacak 🤷🏻♀️ 32+4 haftadayim 🙋🏻♀️
Annesininportakali53 Zevcan sürekli devam eden birseyse doktora gidin sanciniz olabilir öyle birseyse durdururlar bari
Zevcan zeynepikra_61 ay beni de bilgilendirin şuan bile durmuyor her kasılma batmada iki büklüm oluyorum stres yapıp doktora da gitmek istemiyorum
zeynepikra_61 Zevcan İnan bende öyle artık dayanamadım daha kontrol tarihime var ama asla normal hayatıma devam edemiyorum vücudumda yorgunluk oldu ilk gebeliğim de yaşamadım bunları 🤷🏻♀️😩
Zevcan zeynepikra_61 sizinki hangi pozisyonda peki yani pozisyon değiştirince olur diyolar ama zaten benim 23 haftadan beri bai aşşağı doğum pozisyonunda
zeynepikra_61 Zevcan Hic anlayamiyorum mesela dün gece hıçkiriyordu kafası asagidaydi ama kasılmalar dan o kadar sert ki karnım çoğu zaman neresi nerede hissedemiyorum 🤷🏻♀️
Elibo zeynepikra_61 hıckırıgı rahımde hıssetmenız kafası asagı oldugu anlamına maalesef gelmıyor benım bebegımde 25 den beri hıçrkırıgı rahmımde hıssederım halada öle ama bebegımın bası yukarda asagı hiç dönmedi öyle 31 hftalıgım halada sol gogsumun altında ama hıckırıkları rahmımde daha net hıssedıyorum
zeynepikra_61 Zevcan Evet malesef sancım çıktı birde açıklık başlamış sancı durdurmak için serum takıldı ciğer geliştirici yapıldı antibiyotik verildi her ihtimale karşı 3 adet aralıklarla tansiyon hapı verildi şimdi hala bekliyorum son nst için 🙏🏻🥺🤷🏻♀️
Zevcan zeynepikra_61 ay Allah yardımcınız olsun ya belirtilerinizi yazabilir misiniz eğer öyleyse ben de en azından acile gideyim daha da tedirgin oldum şimdi
zeynepikra_61 Zevcan kasilma oldu sadece son zamanlar da da batmalarim oluyordu 🥺 onun harici birşey yoktu 🥺🤷🏻♀️
Zevcan zeynepikra_61 inşallah bi sıkıntı çıkmaz biraz daha bekleseler bari daha erken. Böyle devam ederse akşam gidicem içim rahat etmiyor