MiraAselNur Adetime göre ben 5+2 haftalık hamileyim ama kan değerim 1056 yani daha 4 haftalığım dedi doktor ne kese nede bebiş görünmedi zaten ben bu gebelik programımı nasıl ayarlıcam ve ben sizce ağustosta mı hamile kalmışım yoksa eylülde mi
MMelissaaa- MiraAselNur ultrasonla zaten anlarsınız bir kaç kontrolde. Bebek zaten haftasına yetişiyor bir süre sonra son adetle ultrason aynı oluyor
Tubatgn MiraAselNur beta değerine göre hafta hesaplanmaz canım, son adet tarihinden itibaren hamilesin ona göre hesapla, kese gebeliğin 6.haftasında karından ultrasonla gözüküyor bebekte 7de karından ultrasonla gözüküyor
Ceyo93 MiraAselNur siz son adeg tarihinizi baz alın ben 6 haftalık dye gittiğimde 4 hafta çıkmıştı doktor geç döllenme dedi ama şuan 29+3 hatasıyla uyumlu artık o yakalıyor haftayı siz merak etmeyin
zuhaall MiraAselNur benim doktorumda bana geç döllenme demişti ama haftasını yakaladı bebeğim şuan son adetime göre hespladığımla ultrason aynı oluyor
MiraAselNur Tubatgn kan değerime göre bebek gözükmeyecek kadar küçük adet günüme görede gözükebilecek kadar büyük canım adet döneminde hamile kalmamışım
Tubatgn MiraAselNur betaya bakmıyor bazen canım hafta olarak ilerler 🤗 geç döllenme olabilir o da sonradan haftasını yakalar ama hep son adet baz alınır bende son adetime göre önde gidiyordum şu an haftasını yakaladı 🌸 ama genel gidişat 6.haffta kese 7.hafta bebek bunların hepsi karından ultrasonla tabi
Tubatgn MiraAselNur adet bitiminden sonra kalsan haftan önde olur sata göre geride ise geç döllenme olmuş senin
MiraAselNur Tubatgn o zaman geç döllenme olduysa ben agustosta mı hamile kalmışım eylülde mi yani 😏 24 agustos adet tarihim