cigdeeemm Kızlar merhaba, epidural ve spinal anestezinin ne farkı var rica etsem açıklayabilir misiniz? Bir de bugün bir şey gördüm kan sulandırıcı kullananlar epidural alamıyormuş, coraspin kullanıyorum yani anestezi alamayacak mıyım bilgisi olan var mı?
Ebruka02 cigdeeemm anestezi doktorum öyle bir şey demedi sadece doğumdan 6 saat önce bıraksan yeterli dedi
Vera09 cigdeeemm coraspini 34.haftada bırakmştm iki doktor da öyle söylemişti yarın epidural olacağm bi sıkıntı yok
cigdeeemm Ebruka02 yaa gerçekten mi o bilgiyi görünce çok üzülmüştüm. 16. Haftadan beri kullanıyorum şu an 25+6’dayız 32. Haftaya kadar kullanalım dedi doktorum inşallah bende de sıkıntı olmaz. İlk hamileliğim olduğu için çok bilgim de yok. Doğu görevindeyiz Ağrı’dayız burada danışabileceğim çok fazla doktor da yok maalesef aklıma takıldı o yüzden
Ebruka02 cigdeeemm yani şöyle diyeyim kan tahlillerim alındı doktor şey dedi eğer pıhtılaşma görülürse sonuna kadar kullanırız ama görülmezse gerek yok demişti. Bende gerek görülmedi o yüzden bir gün önceden bıraktım. Bunları düşünmeyin şimdi daha çok vaktiniz varmış keyfini çıkarın hamileliğinizin 👼🏻