Baharshin kendini rahat bırakırsan inanki canın acımıyor özür dileyerek yazıyorum zaten rahatlıkla genişleyen bir bölge penisi alıyorsa parmağı rahatlıkla alır ben böyle düşünerek gitmiştim ağrı falan yaşamadım hatta burda çok şikayet edenler vardı onlardan da biraz gözüm korkmuştu muayeneden sonra bu muydu ya dedim tabi ki doktor yabancı olduğu için biraz çekinme oluyor ama doktorlar da günde kaç tane hasta görüyor bizim gibi onlara normal bir durum muayene esnasında bakmıyorlar bile direkt elini atıp kontrol ediyor. Kontrol haftası da doktordan doktora değişiyor bazıları hiç kontrol etmiyor benim doktorum nst de sancı çıkana kadar bakmıyor.