Kızlar 37 haftalık oldum gece 1 de sırtımda nefes kesen bir ağrıyla uyandım eşimi uyandırmadım geçer diye sırtımı felan ovdum soğuk ter attım resmen yere çöktüm şiddetliydi baya karnım top gibi oldu tuvalete gittim ishal olmaya yakın bir şeydi sancı mı çektim anlamadım o sancıysa eğer Allahım çok zordu