Kızlar 26 haftalık hamileyim iki gündür sağ kasığımda sancı var adet sancısı gibi üşütmek ve yorulmadan dolayı böyle olabilir mi yoksa olması normal değil mi ara ara bi giriyor kötü oluyorum bu zamana kadar hamile olmam beni hiç zorlamadı acaba ondan mı farklı geldi bu durum bana sizde de oldu mu bu şekilde sancılar özellikle gece uyurken