Ceren67 Sadece sol ayağım ağrı var ödem toplayacak gibi tek ayakta olması normal mi kaşıntı ara ara giriyo tek ayağımda olduğu için korktum
Ysm0307 Bende de aynısı oluyor ağrı yok ama sadece sol ayak bileğinde kaşıntı var bir haftadır ara ara