Canım bende 38+5 oldum bugün 4 gündür bende de aynı şikayetler var özellikle geceleri ellerd ve ayaklarda başlıyor tahlil yaptılar herşey normal safra asidi den suphelendiler ama değil o da temiz geldi son haftalar herşey olabilir kan dolaşımının hızlanması dan dolayo vücudun verdiği tepkide olabilir dedi doktor dün