busra009 bir gece kalıyorsun çok yük etme kendinde ben ilk bebeğimde sezeryan oldum iki takım gecelik koydum ikisinide kullandım kanamadan dolayı sezeryandan büyük geniş iç çamaşırı üç tane koydum ikitamesini kullandım bebeğe 15 tane bez bı hastane çıkışı iki takım iki zıbın battaniye bitane ama ben ince koymustum cnku Nisan’da doğum yaptım senin subatmia kalın koy pişik kremi biberon nolur nolmaz die baskada bişi kullanmadım tek küçük valizle gittik geldik ayrıca kefil kahve falan cnku sezeryandan snra çok içmek gerekiyor