Kızlar slm bebeği aşağıda hissediyorum yorumlarınıza ihtiyacım var sata göre bu gün 28 haftalık olduk ultrasona göre 29+1 bebeğimin yaklaşık 4 gündür cinsel organımın üstünde hareketlerini hissediyorum yaklaşık 3 hafta önce minik sancılarla 2 adet serum ile hastane de 1 gece kaldım sizce bebeğimin bu kadar aşağıda olması normal bir durum mu