Deletedmom_11 [silindi] bende de olmadı canım bunlara hiç bağlama kendini de yıpratma güzel düşün bebeğinle konuş ama aklına eski kötü süreçleri mazallah getirme 🥰İnşallah sağlıkla alırsın evladını kucağına 🌸
esra6338 [silindi] selâm. Benim 16. Haftaya kadar hiç hiç hiç akıntım olmamıştı. Kontrole giderken tedirgindim ama dr bebek gayet iyi iri bi bebek dedi. Şimdi de bembeyaz akıntı devam ediyor 2 hafta oldu🤦🏻♀️ yani normalmiş
Derya0-7 [silindi] 9 haftalık oldum hala akıntı yok. Her hamilelik kişiye özeldir. İçinizi ferah tutun lütfen ☺️🙏
Meliyyke [silindi] ilk 2 ay ben de kupkuruydum sonra hep ıslak çamaşırla gezmek zorunda kaldım önünü alamıyorum 😅
[silindi] Deletedmom_110 Ya diğer hamileligimde cok yogundu ama kaybettim bebeğimi🥹Bunda hiç akıntım yok garip geldi
Ghb01 Canım benim de ilk ve ikinci gebeliğim erkekti onlarda akıntım hiç bitmezdi bu sefer kız bebek bekliyoruz bunda ise hiç akıntım yok☺️
esra6338 [silindi] inşallah hayra yoralım hayr olsun. Bu sefer bebeğin daha sağlıklı daha güçlü bir bebek olsun huzurla kucağına al 🤲🏼💕
Gizemli [silindi] Bence biraz cinsiyetle de alakası var. Benim de kızımda en ufak bi akıntım yoktu ama simdiki erkek bunda çok var.