Çünkü bıktım , eminim bıkanda vardır. Yazanlar nasıl bırakcam yolunda da değil. Bırakamıyorum yok öyle yok böyle diye dırlanıyolar o zaman sen ne çaresi arıyosun burda öyle değilmi? Tvde bile sigara mozaikleniyo lütfen burdada olmasın belki bırakmaya calısan biri sigara yazısı gördükçe içicek ben içmiyorum yanlıs anlamada sıkıldık inan. EMinim diğer kadınlarda bana katılır..
@adm