QUEEN088 Kızlar beni tuvaletde otururken, sonra vajinamın üstü çok ağrıyor.Sancı yokta,ağırlık hissi oluşmuş.Sizdede böyle ağrılar varmı?
girl_boy_annesi QUEEN088 bunu tuvaletten çıktıktan sonra görmem böyle batma gibi gıcık bi acı dimi bende de oluyor
Melek2121 QUEEN088 bende 28 haftadyım aynı bendedr öyle oluyo. Bazen öyle bir baskı oluyor ki yere yatasım geliyo.
Melkee QUEEN088 Sanırım tarif ettiğiniz şeyi çok şiştigim ve gaz sorunum olduğumda yaşıyorum 27+2 yım
yagmuraltintass O haftalarda değilim ama o haftalardan beri bendede böyle hatta öyle ki bazen bebek durmayacak çıkacakmış onun ağırlığıymış gibi hissediyorum:/ doğuma kadar geçmeyecek sanırım
yagmuraltintass QUEEN088 evet büyüdükçe artıyor birde o baskı 34 haftaya geldik 28li haftalarda korkuyordum erkenden gelecek mi acaba diye ama endişe edecek birr şey yokmuş doktor bebek döndüğü için çok hareketli olduğu için baskı yapıyor olabilir herşey normal demişti bana öyle rahatlamıştım :)
QUEEN088 yagmuraltintass Canim bende 2 defa erken doğum olmuş ondanda çok endişeliyim.30 haftalarda başlasaydı 😅bu kafanı çarpma.Çoçuk beni delirtti ya.Tuvaletde otururken çabuk kalkıyom çıkıcak sanıyorum.Sağlıkla hepimiz kovuşalım🤲🏻🤲🏻🤲🏻
yagmuraltintass QUEEN088 doktoruna danış istersen sende bende öyleydim gerçekten hatta yürürken düşecek gibi hissedip kendimi sıkıp kasıyordum Rabbim sağlıklıca kucağımıza almayı nasip etsin inşallah 🥰🥰
QUEEN088 yagmuraltintass Doktora sordum diyorki bel ağrısı veya başka ağrı yoksa korkma.Ama insan tedirgin olmadan dayanamıyor
QUEEN088 girl_boy_annesi Aynen çıkan gibi batma oluyor.Ben düşünüyorumki belkide tuvaletde oturuncada hareket ediyor ondan ağrı gibi oluyo
girl_boy_annesi QUEEN088 ya hiç bilmiyorum ben ilk çoçuğum da böyle şeyler hiç yaşamadım bu çocuk hep aşağıda hareketleri de öyle korkutuyor beni
QUEEN088 girl_boy_annesi Bende aslinda hep asagida Oldu 😅.şimdide çok aşağıda dolanıyor oğlum.İnşeAllah 35leri geçelimde🤲🏻
girl_boy_annesi QUEEN088 benim ilki kız bu oğlan acaba erkeler mi hep aşağıda oluyor inşallah 37. Haftaları da görürüz 🤲🏼🥰
Celiktss 27+1 dediklerinin aynısını yaşıyorum. Ha geldi ha gelecek diye korkuyorum resmen. Pozisyon kaynaklı muhtemelen. Kontrolde yerleşimi falan iyi ,sorun yok dedi doktor