Aslan04 yavvv sinir oldum bennn ozel hastane olaydı bakardi ama devletti tarama testi tesadüfen yaptirdim memlekete izne gelmiştim dr dedi burda yapıyoruz usg cektir gel dedi usg cekene diyorum ki ısrarla tahminde bulunun vs genelde görünüyor biliniyor çıkıyor falan diyorum çünkü ilk kızımı 9 haftalıkken öğrendim suan bu dr lara gıcık oldum insan bekleyemiyor merak ediyor kimse hor görmesin yani merak etmeyen de ote cekilsin ben heyecenliyim diyorum hala dr a tahmin de bulunun biz tayin gittigimiz yerde dr hastane imkani cok az 4 saat gidiyorsunuz hastane için yol mesafesi cok uzun bide kis ayi ulasim cok zor gidemiycem burda bari tahmin de bulu un diyorum gıcıklık ettiler söylemediler bebegimin pozisyonunu bile bana gostermedi ekrani cevirdiler.. Allah sorsun yani bu yaptıkları hic hos bi durum degildi benim hevesimi kirdilar yani