Merhaba arkadaşlar, 17+0’dan selamlar :)
Benim ilk başlardan beri kafama takılan bu soruyu size sormak istedim. Toxoplazmanın ciddi olduğunu, bebeği etkilediğini söylüyorlar ama bana sadece ilk zamanlarda yaptılar. Fakat gebeliğin tüm dönemlerinde olabilir diyorlar. Nasıl anlayacağız bir şey olursa? Belirtileri vs bilen var mı? Ya da düzenli test mi yaptırmak lazım? Bunun düzenli bakılması gerekiyor mu? Siz baktırıyor musunuz ya da özel olarak?
Cevap verirseniz çok mutlu olurum. Her şeyde olduğu gibi elimden geldiğince dikkat ediyorum ama gerçekten hep kafama takılıyor bu durum?