Eda06 Hay böyle işe zaten ilaç kullanamıyoruz bide grip oldum iyi mi. Dün ıhlamur zencefil bal yaptım mandalina yedim gece yatmadan. İnşallah sabaha geçer dedim sabah daha kötü oldum. 🤧🤧 var mı başka önerisi olan kızlar ya
Buseyvz7 Eda06 Al bendende okadar bende öyleyim aşırı zorluyor bende herşeyi denedim ballı sütlermi ıhlamurlar mı dersiniz parol içmekten başka çaremizde yok 🤦
Eda06 Buseyvz7 poff ilaç içmeyide hiç sevmiyorum varya. Ama dün hastane tıklım tıklım doluydu herkes hasta
ayla__ Bende aynıyım 5 gün oldu ne geçiyor ne azalıyor daha çok çoğalıyor öksürük yoktu oda başladı şimdi gözlerimdem hep yaş geliyor bir kere hasta oldum zaten 2 ay sonra tekrar oldum