Yusuf2019 iltac hanım oldukça iyi bir doktordur,3.hamileligim bir kaybim var,3.hamileligimde tanıştık kendisiyle tüm korkularimin üstesinden birlikte geliyoruz 7 24 ilgileniyor hatta Bi kaç durumu kendisine haber vermemiştim farklı Bi sağlık sorunuydu öğrendiği an sitem etti,bıkmadan usanmadan her hafta kontrol ediyordu 14.haftama kadar.kendisi hakkında tek olumsuz durum okudum aile için üzgünüm ama bu onu kötü bir doktor yapmaz kaldi ki o hastane kötü bir doktor çalıştırmaz.Her yerde görüyorum yorumunuzu ama kendisi yüzlerce doğum yaptirdi bugüne kadar talihsizlik yaşanmış olabilir elbette keşke olmasaymış