Kader_yldrm Selam bir kaç gündür kaburgam o kadar çok ağrıyor ki nefes alamıyorum sanki kırılmış da bana batıyormuş gibi nefes alamıyorum dün kadın doğuma sordum ve dahiliyeye gitmen gerek ultrasonü girmen kan testleri yapman gerek bizle ilgili değil falan dedi var mı bu durumu yaşayan
Hamideersin Kader_yldrm dünden beri benimde ağrıyor ama nefesimi etkilemiyor çok şükür 22+6 dayım bende
Seyma0323 Canım benimde vardı doktorum böbreklerime bakmıştı herhangi bir böbrek genişleme varmi diye ama yoktu, sonra idrarimda enfeksiyon çıktı antibiyotik içtim o ağrı bidaha gelmedi
BBuseY Bel ağrısı ayrı kaburga batma ağrısı ayrı hanımlar karıştırmayın .. benimde ara ara bekin ağrıyor doktor en az yarım saat yürü dedi günlük
Seyma0323 Kader_yldrm ben önce farklı bir kadın doğum doktora gidiyordum o bakmıyordu, doktor değiştirdim o bakti. Her doktor bakmıyor