Berfinde_1288 Sonunda doğurdum ama çok mutsuzum 36 haftalık doğurdum bebeğim küvezde lütfen bize dua edin emme gücü azmış bebeğimin ne zmn taburcu oluruz sizce geç oluşur mu emme gücü çok korkuyorum
Hullyya Berfinde_1288 hayirli olsun ve gecmis olsun . İcinizi ferah tutun vardir elbet bir hikmet erken gelmesinde. Sutunuzu sagip posetleyip yogunbakima verin cocuk beslendikce emme refleksi de gelisecek . Bu bir refleks anne karninda bunun provasini cok yapmistir. Sekeri dusmus olabilir o yuzden cocuk emmiyor. Beslendikce sekeri de duzelir emmesi de . Endiselenmeyin sadece dua edin
ikizannesi17 Berfinde_1288 korkma canım benimde 37 haftalık doğdu ama anne bebek kan uyuşmazlığı çıktı kanı çok az kuvezde şuan mama bile emmiyor red ediyor inşallah toplayıp çıkacak kuzularimiz ikizlerimde oğlumun emme reflexi çok azdı oda kuveze girmişti 10 günde toplamıştı kendini dua et bol bol içini de ferah tutmaya çalış ki sütun gelsin kesilmesin inşallah 🙏🙏🙏
Busra3246 Berfinde_1288 korkma inşallah hiç bir şey olmaz bende ilk oğlumu 36 da doğurdum ne yazık ki ikinci de öyle olacak galiba emmesi ve solunumu yetersiz dediler ama moralini bozma sütüm gelsin diye sağdım durdum 5 gün kaldı çıktı şükür 🙏 sizide sağ Salim kavuştursun rabbim
Berfinde_1288 Hullyya çok tşk ederm güzel yorumunuz için inş bnde kucağıma alırım eve boş gitmek beni çok üzecek ama bebeğimin sağlığı için
Heyecanli_gebe1 Niye boş gidesin dua et sadece.dudak kasları gelişmediği için memeyi tutamiyordur.sağıp ver sütünü hemşireye.Allah’ın izniyle bir şey olmaz
Merve201119 Asye22 canım isterse 40 hafta doğsun eğer emme gücü azsa veya solunumunda sorun olursa direk alıyorlar kuveze