poncikmom ılık limonlu su ve ballı süt içtim ben dün akşam ayrıca doktoruma danıştım bogazını bol viksle sar dedi ayrıca da ben ayagıma da viks sürüp çorap giydim yattım şimdi daha iyiyim hafif burun akıntısı tıkanıklık var oda geçer inş düne göre çok çok iyiyim