merhabalar, 36+2 haftalık hamileyim. 2 gün önce sol kasığımdan çok şiddetli bir ağrı girdi 10 sn kadar sürdü bir daha olmadı. Birde bu gece aynı ağrı girdi 3 bucukta ama baya şiddetli daha sonra bir daha olmadı. Bu tarz birşey yaşayan var mı ? doğum sancıları mı acaba?