betulebrar61 Kızlar 2 Eylül’de verdiğim kanda her değerim normal çıkmıştı. Smdi dün verdim glukoz yuksek çıktı diğerleri düşük neden acaba yaşayan varmi? Hamileyim 7 haftalık randevu bulamadım kafamı çok kurcaladi bianda nasıl yükselir ve düştü degerlerim
betulebrar61 Glukoz değer 110 keratinin 53 değerden düşük sodyum na kan ve vücut sıvılarda alınan da dusuk 135 glukoz yuksek normal değer 70 106 yaziyo bendeki 110
Aselmeva_ betulebrar61 Açlık şekerin yüksek cikmus sanırım doktor dahiliyeye yönlendirir gebelik sekerimi normal sekermi
betulebrar61 Aselmeva_ bir bilgim yok internet üzerinden baktım ben de hamileliğim için yaptı glukoz diye geciyo
betulebrar61 Aselmeva_ 2 Eylül’de yaptırdım normaldi dün yaptım referans dışı çıktı 26 günde neden değişti anlamadim