Arzuozer 33.haftadayım sağ omzumun altında dünden beri geçmeyen bir ağrı var hareket ettikçe ağrıyor ve acıyor önceleri otururken olurdu şimdi yatarken de oluyor bu durumu yaşayan var mı ?