Ssmerve10 amin canım çok teşekkür ederim 🙏🏻💕 ben hamileyken çok limon aşerdim doğuma kadar her gün 1-2 tane yedim 5-6 ay yaklaşık. O da kanı çok sulandırmış, doktor dikene kadar çok kan kaybettim elim ayağım feci halde titriyordu bağlı olmasam ameliyat masasına aşağı düşerdim o derece kötü olmuştum. Kelepçeli olduğum halde doktora çarpıyordu ellerim.
Doktor söyledi ameliyatta, haber vermeden kan sulandırıcı mı kullandın , dikemiyorum dedi ve ameliyatım normalden uzun sürdü biraz. Yine öyle olacak diye korkuyorum işte. Bayılıyordum seruma ilaç verdiler 🥺