Kasık ağrısı çok fena bişi bende de var 2 haftadır son günlerde yoğunlaştı özellikle evet yatarken sabah kalkarken yatakta dönerken falan bel ve kasıktan hareket edemiyorum.
38+3 üm. Bebek aşağı baskı yaptığı için diyolar. Hareket halinde olunca geçiyo ama yani kaslarım açılıyomuş gibi. Kasık ağrımda şeye benziyo, hani yıllarca spor yapmayım bi anda spora yüklenince ertesi gün kasların felç olmuş gibi ağırır ya aynı onun gibi 😅