Elvinnaz ben de bu konuda çok sıkıntı çekiyorum doktor burun spreyi verdi ama , uzun süre sprey kullanmak burun içinde polip oluşturuyor . O yüzden ben tuzlu su çekiyorum o rahatlatıyor ister eczaneden izotonik serum al ister evde kendin yap burnuna çek yatmadan önce rahatladığını görürsün