Hayırlı geceler güzel anneler bu saatte yazıyorum ama dayanamadım 2 yaşında oğlum var ve şuan 12 haftalık 2. Çocuğuma hamileyim ilk hamileliğimde hiç bu kadar şiddetli kasık ağrım olmamıştı. Biliyorum her hamilelik bir değil ama bu kadar oluyor mu sizde de bu haftalarda kaşık ağrınız oldu mu sebebi nedir acaba?