Ben ilk gebeliğimde kullandım , devam da ediyorum . Bence güzel bir kurtarıcı . Sakinleştiriyor . Uyuturken cok rahat ettim. Huysuzlansığında sakinleşti .2 yaşa kadar kullanılması normal . Sonrasında bıraktırmak için illa bir yol bulacağız . Ama ilk 2-3 ay tutmak istemedi sürekli verdim sonradan da alıştı .