Bebeğimi emzirip uyutmusken sizinle hikayemi paylaşmaya geldim. Dün yani 29 un öğlen saatleri 11 gibi kanlı nişanım geldi. Her sey normaldi eşim de izinliydi ona da söyledim böyle böyle geldi diye ama regl ağrısı dışında bir sancim yoktu iyiydim. Sonra beraber kahvaltı yaptık saat artık 12 1 gibi olmuştu. Saat 3:20 de randevum vardı ama biz erken gidelim dedik. Tam çıkmadan tuvalete gittiğim de kanamanın çok fazla olduğunu ve artık bunun nişan kanaması olmadığını kendim de anladım. Hastaneye geldiğim de falan buraya yazdım zaten. Doktorum ilk bebeğime baktı her seyi yolundaydı bebeğim de sorun yoktu. Sonra kanamam çok diyince alttan da kontrol etmeye başladı spekulum takarak. Ve sadece nisanim değil az az suyumun da geldiğini fark etti. Ve suyum kanla karışık geliyordu. Yani kötü bir durum yoktu fazla ama kanamam vardı. Doktorum ilk seni dogumhaneye alalım suni deneyelim dedi ben birazdan yanına ugricam senin yatisini yapsınlar dedi. Doktorum gelene kadar yatısim yapıldı serum takıldı. Doktorum yanıma geldi alttan tekrar bakalım durum ne dedi ama hala çok fazla kanlı suyum geliyodu. Normal doğum için açılmayı beklersek bebek strese girecek dedi. Bu arada sadece 1 parmak acilmam vardı. Sonra sezeryanı kabul ettim. Spinal iğne vuruldu ve saniyesinde göğusten asagim tamamen uyuştu. Ameliyat boyu sadece çekişmeleri hissettim. Bebeğim zaten 10 dk içinde artık dışarıdaydı. Ameliyathane de toplam 40 dk gibi bir şey kaldım ama emin değilim. Dogum tamamen pozitif ve eğlenceli geçti. Herkesin ağzında dualar vardı ve sonradan benim moralim düzelsin diye şarkılar açtılar. Odama geldikten 2 yada 3 saat sonra artık yürümem lazımdı ve işte hayatımın en zor anı oydu. Kendi açımdan konuşuyorum yemin ederim öteki dünyaya gittim geldim yok böyle bir acı. Ağladım çok ağladım yapamicam dedim ama Allaha sığındım sürekli dua ettim ve başardım. Sütüm hemen geldi bu arada çok şükür 🧿 şuan çok daha iyiyim ve böyle bir mucize yok. Gerçekten onu emzirdigim an dünya duruyor benim için. Merak ettiğiniz benim de cevaplyabilecegim soruları yazabilirsiniz❤🤍 dualarınız için çok teşekkür ederim iyiki varsınız