3 gündür özellikle gündüzleri olan baş ağrısı ve mide bulantısı ve 3 günlük gecikmem var. Ara ara boşluğa gelir gibi hissediyorum tam baş dönmesi değil. Adet gecikmesinden mi kaynaklanıyor yoksa gebelik olabilir mi? Artık test yapmak istemiyorum 😔 Bide 12 ve 10 gün önce ilişki oldu bu kadar erken belirti verir mi?