Bebegim2301 hastane yeni olması sebebiyle tertemizdi ama doktorların çoğu henüz gelmemiş gelecek hafta geliceklermiş galiba o sebeptende mhrsdende randevu oluşturamıyoruz sistemsel bi oturmamışlık var ama uzun sürmez diye ümid ediyorum neticede kaç tane hasta var. Ben beğendim doktor ve hemşirede ilgili ve güler yüzlüydü… inşallah hep memnun kalırım ☺️