Kızlar öncelikle iyi geceler, iyi günler, iyi aksamlar, hangi saatte görürseniz . Ben daha önce bı gebelik geçirdim ve boş gebelikle sonuçlandı 😓 neyse şimdi yine gebeyim ama bunada boş gebelik dediler bı hafta sonra tekrar gidicem bebek görünmezse kürtaj olucam 🥺 daha diğer kürtajın korkusu sırtımda offf . Sizce neden boş gebelik olur ❤️