Baysancmre Kızlar kusura bakmayın birşey sormak istiyorum 34 haftalığım ve vajinamda şiddetli ağrılar oluyor adım atarken ayağa kalkarken yatakta dönerken bile
Derya Baysancmre çok çok normal bu durum vucudunuz kendini normal doğuma hazırlıyor çünkü çatı denen kemikleriniz ağrıyor vu biraz sürebilir 1-1,5 hafta kadar sonra hafifleyecektir
sadifealekova12 Baysancmre aynen bende oyle sol kasigim ele cok fena zor adim atiyorum geceler uykular zaten haram 33+5 😶🌫️😫
Zumraninannesi06 Baysancmre valla bende de aynı dert. Pijama giyerken çıkarırken can çekişiyorum resmen. Alt kısımlarım o kadar ağrıyor ki ne zaman geçer bilmiyorum 30+3’üm. Ve rahat 2.3 haftadır bu ağrıyı çekiyorum 🤦🏻♀️
Baysancmre Adaryona evet ama ayağımı bile kaldırıp birşey yapamıyorum canım çok yanıyor sanki biri oradan tutup çekiyor
Sehnazs5 Derya ben daha 28 hafta 5 günlüğüm be aynı ağrı bendede var normal midir ? Daha doğrusu 1 2 hafta önce başladı devam ediyor
hulyaca Sehnazs5 Gayet normal. Maalesef sizin erken başlamış. Benim de ilk hamileliğim de 28. Haftamda başladı. Doğumdan sonra geçmişti anca. Bebek baskı yapıyor haftan ilerledikçe. Doktorum normal demişti. Günde sabah akşam olmak üzere 2 defa magnezyum alıyordum. Yürüyüş yapıyordum her gün mutlaka. Hatta internette şu hareketler baya iyi geliyor. Ben de şimdi 32+1 im bu hamileliğimde de hafiften başladı maalesef yine. Faydası olur inşallah size de 🌺 çok geçmiş olsun 💐
Sehnazs5 hulyaca magnezyum bende kullanıyorum şuan yemi başladım sabah akşam ama daha yararını görmedim hatta çok korkuyorum erken doğum vs olur mu diye 🤷🏽♀️ bu arada teşekkür ederim size de çok geçmiş olsun 🙏🏼🐣
hulyaca Sehnazs5 çok teşekkürler 🌺 doktoruma özellikle sormuştum erken doğuma falan sebep olmuyormuş ☺️ Doğumun geçmesini beklemekten başka çare yok. 🙈🫠
Hulus Baysancmre dün bu ağrılar yüzünden yerimden bile kalkamadim düzenli olmadığı sürece hiç bir anlam ifade etmiyor ama 37. Haftama girdim bende .
Driia 32 haftalık hamileyim ve rahat 2 aydır bu ağrıyı çekiyorum çok kötü eğer ki ayakta durayım yürüyüş yapayım sahada şidettli oluyor Hiç geçmeyen bir ağrı inşallah doğumda hemen geçer gider. Doktorum normal diyor yapacak bişey yokmuş